06 شهریور

فروش یو پی اس مکلسان

شرکت یو پی اس مکلسان پیشرو در ارائه انواع یو پی اس، باتری یو پی اس، باتری شارژر، اینورتر، استابلایزر، خدمات فنی و تعمیر قطعات یو پی اس می باشد. این شرکت شناخته شده با ماهیت تعهد به کیفیت قدرت و نوآوری می باشد. 

فروش یو پی اس مکلسان :

فروش یو پی اس مکلسان

با وجود قطع برق از 2 تا 4 ساعت در شهرها و 8 ساعت یا بیشتر در شهرهای کوچک و روستاها، وضعیت برق در ایران و برخی کشور های دیگر همچنان بد است. این امر مدیریت زندگی روزمره را دشوار می کند و بنابراین نصب پشتیبان برق اجتناب ناپذیر است.

اگرچه راه حل های بسیاری برای این مشکل وجود دارد اما متداول ترین راه حل برای اکثر مردم در ایران است. این است که به سراغ یک سیستم یو پی اس یا اینورتر می رویم. اما وقتی کسی قصد خرید اینورتر را دارد، اولین سؤالی که به ذهن خطور می کند این است که بهترین باتری اینورتر یا UPS برای استفاده در خانه ها کدام است؟ و چگونه می داند چه چیزی مناسب برای نیازهای آن است. در این پست سعی خواهیم کرد به این سؤال برای شما پاسخ دهیم.

هنگامی که شما میخواهید یک یو پی اس یا اینورتر بخرید، مهم است که از اصل بودن دستگاه مطمئن شوید. برخی از حقایق مرتبط با آن را بفهمید در نهایت قبل از خرید انتخاب نوع صحیح یک سیستم اینورتر/ باتری یکی از این عوامل مهم است که نیاز شما را برطرف کند.

راه حل های مختلف تغذیه متناوب :

اینورتر:

این دستگاه ساده ای است که برق را از شبکه در یک باتری ذخیره می کند و DC (جریان مستقیم) را به AC (جریان متناوب) تبدیل می کند که توسط دستگاه به طور متناوب مورد استفاده قرار می گیرد. اما اینورتر و UPS کمی متفاوت هستند. اینورترها معمولاً خوب عمل می کنند اگر می خواهید از لوازم خانگی کوچک مانند چراغ، پنکه، تلویزیون، رایانه و غیره تهیه کنید. اما اضافه کردن این وسایل بزرگ، اندازه سیستم اینورتر باتری را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و بهتر است برای جلوگیری از آنها در اینورتر خودداری شود. استفاده از اینورتر برای AC معمولاً پیشنهاد نمی شود.

DG Sets:

مجموعه DG از قدرت دیزل برای تولید برق استفاده می کند. آنها به جای ذخیره، برق تولید می کنند. آنها برای بارهای بزرگتر مناسب هستند. بنابراین اگر می خواهید AC یخچال، موتور و غیره را پشتیبان گیری کنید استفاده از DG می تواند یک راه حل خوب باشد.

انرژی خورشیدی:

انرژی خورشیدی به آرامی و به طور مداوم محبوبیت خود را به دست می آورد و یک راه عالی برای تولید نسخه پشتیبان برق است. انرژی حاصل از نور خورشید به برق تبدیل شده و در باتری ها ذخیره می شود. با این وجود محدودیت های خورشیدی شبیه به اینورترهای معمولی است بنابراین آنها هنوز بهترین راه حل برای بارهای بزرگتر نیستند.

1 فن) طرفداران 75-90 وات مصرف می کنند. برای محاسبه ما 90 وات مصرف می کنیم.
نور 1 لوله) برای چراغ های استاندارد لوله 45-50 وات فرض کنید. 28 وات برای لامپ های T5.
1 تلویزیون) تلویزیونهای LED بسته به اندازه آنها، 30 تا 100 وات مصرف می کنند. تلویزیون های LCD 50-150 وات مصرف می کنند. CRT حدود 120 وات طول می کشد.
جعبه های بالا را در هر مکانی بین 8 وات و 25 وات تنظیم کنید. جعبه های برتر با تعریف استاندارد 8 وات مصرف می کنند. جعبه های HD حدود 18 وات و جعبه های HD DVR 25 وات مصرف می کنند.
دسک تاپ بسته به نوع آن 120-250 وات مصرف می کند. آنهایی که صفحه نمایش LCD دارند حدود 150 وات مصرف می کنند و آنهایی که CRT حدود 250 دارند.
لپ تاپ ها حدود 50 وات مصرف می کنند.
روترهای Wi-Fi، مودم ها، شارژرهای تلفن همراه و غیره 5 وات یا کمتر مصرف می کنند.
ایستگاه های بازی و سیستم های سینمای خانگی بسته به نوع و اندازه 100 وات یا بیشتر مصرف می کنند. باید در دفترچه راهنمای محصول یا در وب سایت سازندگان موجود می باشد.
کولر هوای اتاق حدود 250-300 وات خواهد بود.
اجاق گاز القایی 1000-1500 وات (یا 1 – 1.5 کیلو وات)
میکسر نیز حدود 350 وات خواهد بود.
فرض کنید شما می خواهید 1 فن، 1 چراغ لوله، 1 تلویزیون CFL و 1 CRT برای کار در زمان قطع برق، یعنی در حال اجرا بر روی اینورتر باشید. بنابراین مقدار کل انرژی (بر اساس جدول فوق) به نظر می رسد (1 * 90 + 1 * 50 + 1 * 25 + 1 * 120) = 285 وات. 285 وات در اینجا کل بار است.

اگر می خواهید 6 ساعت پشتیبان تهیه کنید باید برق 285 6 6 = 1710 وات ساعت یا 1.71 کیلو وات ساعت (یا واحد) برق را ذخیره کنید. این همان ذخیره ای است که شما نیاز دارید (همانطور که در نکته 2 در بالا ذکر شد).

اکنون محاسبه فوق فرض می کند که هر دستگاه در هر زمان معینی “روشن” می شود. گرفتن این مقدار دقیق بی خطر است..

منبع : source

جهت دریافت کاتالوگ خرید و راهنمایی و مشاوره با شماره های زیر تماس بگیرید :

دفتر نمایندگی تهران:

خیابان شریعتی / خیابان خواجه نصیر غربی / پلاک 179
 021-86020056
 021-86020057