headerimg

UPS قلب دنیای IT است و یک شکل کوتاه از منبع تغذیه بدون وقفه می باشد. هر رایانه ای با دستگاه UPS متصل می شود. از آنجا که تمام دستگاه های الکترونیکی نمی توانند به طور مستقیم به منبع خام AC وصل شوند.

به طور کلی، یو پی اس دو سیستم اصلی در سیستم الکتریکی دارند؛ یکی تغذیه نیرو به بار بدون وقفه و دیگری محافظت از تجهیزات الکترونیکی در برابر نوسانات مختلف AC.

این UPS ها به دو نوع دسته بندی می شوند: یکی یو پی اس آنلاین و دیگری یو پی اس خارج از خط. در این مقاله، ما قصد داریم در موردیو پی اس آفلاین برایتان توضیح دهیم.

هنگامی که شما نیاز به UPS دارید برای مدت زمان طولانی و منبع تغذیه اصلی به شدت تغییر می کند. UPS آنلاین بهترین انتخاب است. اما وقتی در مورد هزینه و سبکی کار نگران هستید باید از UPS آفلاین استفاده کنید.

یو پی اس آفلاین:

یو پی اس آفلاین زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد و فقط زمانی که منبع تغذیه اصلی نتواند کار کند، استفاده می شود. در این مورد، دستگاه الکترونیکی قدرت را مستقیما از منبع اصلی برق AC، نه از UPS دریافت می کند و هنگامی که افزایش ولتاژ یا نوسان استابلایزر در قدرت ورودی اصلی وجود داشت، UPS های بی سیم قدرت را به دستگاه های الکترونیکی دهد.

بنابراین، این نوع یو پی اس ها فقط در حین وقفه های برق کاربرد دارند و نه در همه زمان ها. یکی از بهترین نمونه ها برای UPS های آفلاین، رایانه های رومیزی است که ما در خانه ها یا ادارات استفاده می کنیم. این کامپیوترها دارای یک واحد یو پی اس جداگانه هستند و در صورت خرابی، برق قدرت کامپیوتر را فراهم می کند. تنها اندازه گیری مورد نیاز، تاخیر سوئیچینگ است. یک UPS آفلاین زمانی بهتر کار می کند که بتواند زمان کمتری را طی کند.

جهت خرید و مشاوره تماس بگیرید :

خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) / تقاطع سهروردی / نبش بانک سامان / پلاک 140 / طبقه اول
 021-86020056
 021-86020057
 021-86020058
 021-86020059

یو پی اس مکلسان
بالای صفحه