04 تیر

کاربرد یو پی اس در پالایشگاه

UPS امروز اعلام کرد قراردادهای مربوط به بیش از 46 میلیون گالن سوخت تجدید پذیر در سه سال آینده، افزایش 15 برابر قراردادهای قبلی و ساخت یو پی اس یکی از بزرگترین کاربران قابل تجدید در جهان است.

توافق با سه منبع اصلی سوخت های تجدید پذیر، دسترسی امن به سوخت دیزل تجدید پذیر پیشرفته برای رفع اهداف شرکت برای استفاده از سوخت های جایگزین می باشد.

Neste، گروه انرژی تجدید پذیر (REG) و Solazyme دیزل تجدید پذیر را به UPS عرضه خواهد کرد تا به تسهیل تغییر در انتقال شرکت به بیش از 12 درصد از زمین سوخت خریداری شده از سوخت دیزل و بنزین معمولی به سوخت های جایگزین تا پایان سال 2017 برسد. قبلا یک هدف از رانندگی یک میلیارد مایل با سوخت جایگزین و وسایل نقلیه پیشرفته خود را تا پایان سال 2017 اعلام کرد.

مارک والاس، معاون ارشد UPS، مهندسی و پایداری جهانی، گفت: سوخت های پیشرفته جایگزین مانند دیزل تجدید پذیر، بخش مهمی از استراتژی ما، برای کاهش انتشار ناشی از کربن است. ما بیش از سه میلیون گالن دیزل تجدید پذیر را با نتایج مثبت داریم.

دیزل تجدید پذیر تاثیر قابل توجهی در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای حیاتی دارد که تا 90 درصد کمتر از سوخت دیزل معمولی است. دیزل تجدید پذیر نیز در شرایط آب و هوای سرد خوب عمل می کند، هیچ محدودیتی در ترکیب ندارد و می تواند به راحتی در زنجیره تامین سوخت ما بدون تغییرات به کامیون های دیزلی و تجهیزات دیزلی موجود کاهش پیدا کند.

دیزل تجدید پذیر یک سوخت مبتنی بر هیدروکربن پیشرفته است که به طور کامل با دیزل نفت قابل تعویض است و عملکرد و مزایای فوق العاده ای دارد، مانند نحوه استفاده از روغن های مصنوعی در اتومبیل ها به جای روغن های مبتنی بر روغن.

مواد اولیه بیولوژیک از چربی ها، روغن های گیاهی و باقی مانده های زباله به دیم های تجدید پذیر با استفاده از فن آوری های پیشرفته تصفیه تبدیل می شوند. این پالایشگاه های زیستی توانایی تولید سایر سوخت های تجدید پذیر مانند سوخت جت برقی، بنزین تجدید پذیر و پروپان تجدید پذیر را دارد.

UPS معتقد است که این موافقتنامه ها مهم هستند زیرا آنها به افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری در فن آوری های پالایشگاهی و مواد اولیه پایدار نیاز دارند تا سوخت های تجدید پذیر را با هزینه ای که قابل مقایسه با سوخت های با کربن بیشتری است مقایسه کنند.

والاس گفت: “توسعه منابع انرژی جایگزین، اقتصادی قابل قبول برای تعهدات UPS برای کاهش تاثیر محیط زیست، بهبود جوامع و ایجاد فرصت های توسعه اقتصادی در سراسر جهان بسیار مهم است.

علاوه بر این، در اوایل این سال، UPS 13 گزارش شرکت توسعه پایدار خود را منتشر کرد و با توجه به سرمایه گذاری در حال رشد خود در زمینه سوخت جایگزین و وسایل نقلیه پیشرفته می باشد.

درباره یو پی اس :

UPS یک رهبر جهانی در زمینه تدارکات است که طیف گسترده ای از راه حل ها از جمله حمل بسته ها و حمل و نقل را شامل می شود. تسهیل تجارت بین المللی و استقرار فن آوری پیشرفته برای مدیریت بیشتر دنیای کسب و کار یو پی اس متعهد است که به طور پایدار تر کار کند.

برای مشتریان، محیط زیست و جوامع که در سراسر جهان خدمت می کنیم. این شرکت بیش از 220 کشور و سرزمین را در سراسر جهان اداره می کند.

درباره Neste :

Neste پیشگام در پالایش نفت و راه حل های تجدید پذیر است. Neste به مشتریان راه حل های ترافیکی و محصولات صنعتی را بر اساس تحقیقات پیشرفته ارائه می دهد.

Neste تولید کننده پیشرو دیزل تجدید پذیر در جهان است، با حجم تولید سالانه بیش از 2 میلیون تن و بزرگترین تولید کننده سوخت های تجدید پذیر در جهان از زباله ها و باقی مانده ها است.

درباره گروه انرژی تجدید پذیر، Inc. :

گروه انرژی تجدید پذیر، شرکت (NASDAQ: REGI) تولید کننده سوخت های پیشرفته در آمریکای شمالی و توسعه دهنده مواد شیمیایی قابل تجدید است.

REG با استفاده از سیستم تولید، توزیع و تدارکات در سراسر کشور به عنوان بخشی از یک مدل زنجیره ارزشمند برای تمرکز بر تبدیل چربی های طبیعی، روغن و گریس به سوخت های زیستی پیشرفته و تبدیل مواد متنوع به مواد شیمیایی تجدید پذیر استفاده می کند.

REG با 10 کارخانه زیستی فعال در سراسر کشور، توانایی های تحقیق و توسعه و مجموعه متفاوت و رو به رشد مالکیت معنوی، متعهد به رهبری بلند مدت در سوخت و مواد شیمیایی زیستی است.

درباره Solazyme :

Solazyme، Inc یک شرکت تجدید پذیر نفت و زیستی است که طیف وسیعی از قند های مبتنی بر بوته را به روغن های با ارزش افزوده تبدیل می کند. مقر اصلی این شرکت در سان فرانسیسکو جنوبی محصولات تجدید پذیر Solazyme می تواند جایگزین یا افزایش روغن های مشتق شده از سه منبع موجود: نفت، گیاهان و چربی های حیوانی شود.

Solazyme در زمینه فروش محصولات خود به چهار بازار هدف متمرکز است: (1) سوخت و مواد شیمیایی، (2) تغذیه، (3) روان کننده های بسته بندی شده و (4) محصولات مصرفی.

منبع : شرکت یو پی اس مکلسان